فرماندار اصفهان: فناوری اطلاعات حلقه اتصال سیستمی به دیگر اجزای انتخابات است

فرماندار اصفهان تأکید کرد: ایجاد و تقویت انگیزه، کاربلد بودن، آموزش پذیر بودن، کار تیمی، تیم داشتن، تجربه برگزاری انتخابات را داشتن و وقت گذاری را ازجمله مواردی برشمرد که رابطین فناوری اطلاعات مناطق باید مورد توجه ویژه قرار دهند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با رابطین فناوری اطلاعات ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات شهرستان، با بیان اینکه انتخابات عرصه  ای است که مردم با رأی دادن یا رأی ندادن، سرنوشت خود را تعیین می کنند، خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه بمب باران رسانه ای دشمنان، القا نا امیدی، کتمان خدمات دولت و نظام و بزرگ نمایی مشکلات که جزء سیاست های رسانه ای دشمن است  را  پاسخ خواهند داد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه روند انتخابات روند سالمی است، افزود: نشان دادن سلامت انتخابات به دست رابطین فناوری اطلاعات مناطق محقق خواهد شد که بایستی به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

احمدی با بیان اینکه فناوری اطلاعات حلقه اتصال سیستمی به اجزای دیگر انتخابات است، تأکید کرد: ایجاد و تقویت انگیزه، کاربلد بودن، آموزش پذیر بودن، کار تیمی، تیم داشتن، تجربه برگزاری انتخابات را داشتن و وقت گذاری را ازجمله مواردی برشمرد که رابطین فناوری اطلاعات مناطق باید مورد توجه ویژه قرار دهند و همچنین تلاش برای افزایش مشارکت و عدم جهت گیری برای کاندیداها، ازجمله خطوط قرمز مورد تأکید است.

وی با تأکید بر لزوم انتخاب افراد مسئولیت پذیر در چینش کاربران فناوری اطلاعات، افزود: جوانانی که انتخاب می شوند نباید از تجربه پیشکسوتان غفلت کنند و پیشکسوتان انتخابات نیز باید از افراد جوان استفاده کنند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نه =