پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت ایام جانسوز فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه حضرت (زهرا (س)

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام جانسوز فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن ایام جانسوز فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.

حضرت فاطمه (س)، معیار فضایل بود و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد. شهادت جانسوز ایشان، آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و امام زمانمان و ولی امرمسلمین است.

اینجانب فرارسیدن ایام جانسوز فاطمیه و سالروز شهادت مظلومانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی بالاخص مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، از خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره و زندگی بزرگان دین مبین اسلام بالاخص حضرت فاطمه (س) را مسألت می نمایم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =