فرماندار اصفهان بر اهمیت فعال شدن پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون در مراکز پرجمعیت تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: می توانیم در نظارت ها و بازدیدها از اصناف از ظرفیت خوب گروه های مردمی بالاخص بسیج سازندگی بهره بگیریم.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، تأکید کرد: مراکز بهداشت شماره ۱ و ۲، میراث فرهنگی و اتاق اصناف به روش های ایجابی همکاری لازم را در جهت آموزش، توجیه و اطلاع رسانی اصناف با هدف سلامت جامعه انجام دهند.

فرماندار اصفهان افزود: با افرادی که به فکر سلامت جامعه نیستند، باید به صورت سلبی برخورد نماییم که این برخورد سلبی باید پیشگیرانه، متناسب با نوع تخلف و اطلاع رسانی شود.

احمدی تصریح کرد: دستگاه های متولی با تشکیل جلسات هماهنگی فرآیند اخذ مجوز بازارچه های موقت و جشنواره های غذایی را مورد بررسی بیشتری قرار دهند.

وی افزود: می توانیم در نظارت ها و بازدیدها از اصناف از ظرفیت خوب گروه های مردمی بالاخص بسیج سازندگی بهره بگیریم.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت پویش ملی غربالگری دیابت و پرفشاری خون، تأکید کرد: مکاتبات لازم جهت فعال شدن این پویش در مراکز پرجمعیت، شهرک های صنعتی، کارخانه جات و غیره صورت پذیرد و اکیپ هایی جهت کنترل دیابت و پرفشاری خون افراد به این مراکز اعزام گردد..

احمدی با بیان اینکه رفع معضل آلودگی هوا و آسیب های ناشی از آن با فرهنگ سازی و مشارکت همگانی محقق می شود، عنوان کرد: توسعه فضای سبز، همت دولت برای تأمین بخشی از نیازهای حوزه حمل و نقل عمومی، بهینه سازی سوخت، پیشگیری از فعالیت واحدهای آلاینده و غیره، ازجمله اقدامات دولت برای کاهش آلودگی هوا بوده که با جدیت بیشتری ادامه می یابد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =