دیدار فرماندار اصفهان با خانواده شهید مدافع امنیت محمد احسان شفیعی

شهید مدافع وطن محمد احسان شفیعی از کارکنان انتظامی کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان، روز جمعه ۲۷ مرداد ماه بر اثر درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند مجروح و فردای آن روز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان به اتفاق رئیس شورای اسلامی شهرستان، شهردار منطقه ۱۲ و رئیس بنیاد شهید منطقه ۱ اصفهان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد احسان شفیعی واقع در منطقه ۱۲ اصفهان، از نزدیک با والدین این شهید عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار اصفهان در این دیدار، با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: حفظ، پیشرفت و تعالی کشور ما درگرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل های آینده است.

احمدی افزود: هرچه که ما داریم مدیون خون شهدای والامقام و ایثار و فداکاری خانواده های آنان است و باید با جدیت راه و مسیر آنها را ادامه دهیم.

وی  با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه، افزود: دشمنان درصدد کمرنگ برگزار شدن انتخابات یازدهم اسفند هستند، چراکه حضور و هر رأی مردم در انتخابات پاسداشت خون شهدا و باعث تداوم مسیر آنها خواهد بود.

گفتنی است، شهید مدافع وطن محمد احسان شفیعی از کارکنان انتظامی کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان، روز جمعه ۲۷ مرداد ماه بر اثر درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند مجروح و فردای آن روز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =