فرماندار اصفهان: از ظرفیت های خوب موجود در مناطق برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شود

فرماندار اصفهان تصریح کرد: همه اقشار، اصناف و دلسوزان انقلاب بایستی فعال شوند و جریان سازی تبلیغی و تبیینی در راستای انتخابات در اصفهان ایجاد گردد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه رابطین کمیته مشارکت های همگانی مناطق ۲۰گانه انتخابات و رابطین جبهه فرهنگی اصفهان که پیرامون هم اندیشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار گردید، با اشاره به ظرفیت های خوب موجود در مناطق و ضرورت بهره گیری از این ظرفیت ها، خاطرنشان کرد: همگرایی و هم افزایی در برنامه ها باعث مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: با بهره گیری از ظرفیت خوب اعتکاف ایام البیض ماه مبارک رجب و همچنین و اعیاد رجبیه می توانیم بستر لازم را برای افزایش مشارکت در انتخابات فراهم سازیم.

احمدی تصریح کرد: همه اقشار، اصناف و دلسوزان انقلاب بایستی فعال شوند و جریان سازی تبلیغی و تبیینی در راستای انتخابات در اصفهان ایجاد گردد.

وی عنوان کرد: کمیته مشارکت در مناطق با استفاده از ظرفیت های خوب موجود در هر منطقه نسبت به افزایش مشارکت در انتخابات اقدام نماید.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =