فرماندار اصفهان: با همکاری هیأت امنای بازار و مسئولین، شرایط بازار اصفهان از لحاظ بافت تاریخی، ترافیکی، امنیتی و اقتصادی باید بیش از پیش ارتقاء یابد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: امروز منتخبین بازار در جوار شهدای والامقام جمع شدند تا برای ادامه مسیر نورانی شهدای عالیقدر عهد ببندند و با همکاری مسئولین برای تعالی بازار و رفع مشکلات آن اقدام جدی و مؤثری را انجام دهند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه آیین تجدید میثاق اعضای هیأت امنای بازار اصفهان با شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و امنیت در گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه امروز نخستین روز آغاز به کار هیأت امنای بازار اصفهان است، خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تأکیدات دولت مردمی، ما بایستی امور را با همکاری مردم به پیش ببریم و به تعالی کشور بیندیشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در همین راستا مغفول مانده بود و پیشنهاد شد، تشکیل هیأت امنای بازار بود که بحمد الله انجام گردید، افزود: بازار اصفهان از لحاظ تاریخی، ترافیکی، امنیتی و اقتصادی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شرایط آن بایستی بیش از پیش ارتقاء یابد، چراکه بازار اصفهان می تواند به عنوان یک بازار نمونه در سطح کشور مطرح باشد.

احمدی به روند برگزاری انتخابات هیأت امنای بازار نیز اشاره کرد و گفت: هیأت اجرایی انتخابات هیأت امنای بازار تشکیل و ۸۲ نفر از بازاریان و معتمدین به عنوان داوطلب انتخاب شدند و با همکاری اتاق اصناف، شهرداری، شورای شهر اصفهان، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی و بسیج، ناحیه بندی بازار انجام و انتخابات برگزار گردید.

وی افزود: امروز منتخبین بازار در جوار شهدای والامقام جمع شدند تا برای ادامه مسیر نورانی شهدای عالیقدر عهد ببندند و با همکاری مسئولین برای تعالی بازار و رفع مشکلات آن اقدام جدی و مؤثری را انجام دهند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =