نشست فرماندار اصفهان با بانوان شاغل در فرمانداری

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: نامگذاری سالروز بهترین بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز «زن و مادر» بیانگر این است که پیشرفت جامعه، تعالی کشور و موفقیت در عرصه های مختلف منوط به توجه به بانوان و بهره گیری از ظرفیت های خوب آنها در بخش های مختلف است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با بانوان شاغل در فرمانداری، ضمن تبریک خجسته ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: نامگذاری سالروز بهترین بانوی عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز «زن و مادر» بیانگر این است که پیشرفت جامعه، تعالی کشور و موفقیت در عرصه های مختلف منوط به توجه به بانوان و بهره گیری از ظرفیت های خوب آنها در بخش های مختلف است.

فرماندار اصفهان با اشاره به ویژگی های سیاسی، اجتماعی، ولایتمداری، حضور در عرصه های مختلف، نقش همسرداری و مادری حضرت زهرا (س) ، افزود: حضرت زهرا (س) به دلیل ویژگی های رفتاری سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بهترین اسوه و الگو برای بانوان و حتی برای آقایان هستند.

احمدی تصریح کرد: همدلی و همکاری افراد برای خدمت به جامعه، رعایت شئونات دینی، ایستادگی پای آرمان های دینی و انقلابی، از مصادیق بارز برای خشنودی حضرت زهرا (س) است.

وی به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: بایستی با همدلی و همکاری یکدیگر انتخاباتی با شکوه، با مشارکت حداکثری و در تراز مردم اصفهان برگزار نماییم.

گفتنی است، در پایان، با حضور فرماندار اصفهان، از بانوان شاغل در فرمانداری تقدیر شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =