پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت عیسی بن مریم (ع)

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان و همشهریان مسیجی تبریک گفت.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان و همشهریان مسیجی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

اصفهان این خطه ی همیشه جاوید هنر و اندیشه و دانشنامه فرهنگ، تمدن، تاریخ، هنر و معنویت ایران زمین، در طول تاریخ میراث دار ارزشمند همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی بوده است .

اصل تعامل و گفت و گوی پیروان ادیان الهی جهت نیل به آرمان ها و اهداف والای پیامبران بزرگی مانند حضرت عیسی (ع) اجتناب ناپذیر بوده و میلاد این پیامبر رحمت و سعادت، فرصتی ارزشمند برای طنین سرود سربلندی بشریت توسط خیرخواهان و نفی کنندگان جهل و خشونت جهان در برابر خودکامگان و سلطه طلبان عالم است.

بی شک، تلاش برای بسط پیام و برانگیختن وجدان انسان ها جهت پیروی از انبیای الهی و گفت و گوی پیروان ادیان بزرگ الهی و احترام به صلح مبتنی بر عدالت در شرایط کنونی جهان، وظیفه بزرگ همه پیروان راستین پیامبران آسمانی خواهد بود.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران مسیحی، خجسته میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر توحید، صلح و مودت و اسطوره ی صبر و شکیبایی و نیز آغاز سال نوی میلادی را به عموم پیروان پاک نهاد آن پیامبر عظیم الشان تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی پیروان پیامبران بزرگ الهی را از درگاه ایزد یکتا خواستارم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =