پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته میلاد باسعادت حضرت عیسی بن مریم (ع)

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان و همشهریان مسیجی تبریک گفت.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان و همشهریان مسیجی تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

اصفهان این خطه ی همیشه جاوید هنر و اندیشه و دانشنامه فرهنگ، تمدن، تاریخ، هنر و معنویت ایران زمین، در طول تاریخ میراث دار ارزشمند همزیستی مسالمت آمیز ادیان توحیدی بوده است .

اصل تعامل و گفت و گوی پیروان ادیان الهی جهت نیل به آرمان ها و اهداف والای پیامبران بزرگی مانند حضرت عیسی (ع) اجتناب ناپذیر بوده و میلاد این پیامبر رحمت و سعادت، فرصتی ارزشمند برای طنین سرود سربلندی بشریت توسط خیرخواهان و نفی کنندگان جهل و خشونت جهان در برابر خودکامگان و سلطه طلبان عالم است.

بی شک، تلاش برای بسط پیام و برانگیختن وجدان انسان ها جهت پیروی از انبیای الهی و گفت و گوی پیروان ادیان بزرگ الهی و احترام به صلح مبتنی بر عدالت در شرایط کنونی جهان، وظیفه بزرگ همه پیروان راستین پیامبران آسمانی خواهد بود.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران مسیحی، خجسته میلاد باسعادت حضرت عیسی مسیح (ع) پیامبر توحید، صلح و مودت و اسطوره ی صبر و شکیبایی و نیز آغاز سال نوی میلادی را به عموم پیروان پاک نهاد آن پیامبر عظیم الشان تبریک عرض نموده، موفقیت و سربلندی پیروان پیامبران بزرگ الهی را از درگاه ایزد یکتا خواستارم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =