فرماندار اصفهان از آمادگی کامل فرمانداری اصفهان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اصفهان و ۴ شعبه اخذ رأی نیز برای اقلیت های مذهبی در شهرستان اصفهان و حوزه های فرعی مربوطه پیش بینی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان  در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اصفهان، هدف از برگزاری این نشست را ارائه گزارش از آمادگی شهرستان اصفهان برای برگزاری انتخابات، عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستان اصفهان به ۲۱ منطقه برای انتخابات تقسیم شده که شامل مناطق شهری اصفهان و بهارستان و بخش مرکزی که شامل براآن شمالی، براآن جنوبی، و قهاب است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اصفهان و ۴ شعبه اخذ رأی نیز برای اقلیت های مذهبی در شهرستان اصفهان و حوزه های فرعی مربوطه پیش بینی شده است، افزود: تاکنون چینش اعضای شعب اخذ رأی انجام شده و آمادگی لازم برای ورود اطلاعات آنها در سامانه جامع انتخابات وجود دارد.

احمدی در ادامه گفت: ۹ کمیته در کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان تشکیل شده و در هر یک از مناطق ۲۱گانه اصفهان نیز ۵ کمیته مشارکت همگانی، فناوری اطلاعات، آموزش، پشتیبانی و امور اجرایی تشکیل شده که یکی از اصلی ترین آنها کمیته مشارکت همگانی است.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان اصفهان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: مسئولین ستادهای مناطق و نمایندگان فرماندار در مناطق همه از بین مردم انتخاب شده اند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − نه =