فرماندار اصفهان بر اهمیت آموزش نمایندگان فرماندار، رؤسای شعب و کاربران تأکید کرد

در نشستی با حضور فرماندار اصفهان، با مسئولین مناطق ۲۱گانه انتخابات شهرستان برنامه ریزی های لازم پیرامون حضور در همایش عوامل انتخابات، حوزه پشتیبانی، نحوه توزیع تعرفه ها و حفاظت از صندوق های اخذ رأی انجام شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در نشستی با حضور فرماندار اصفهان، با مسئولین مناطق ۲۱گانه انتخابات شهرستان برنامه ریزی های لازم پیرامون حضور در همایش عوامل انتخابات، حوزه پشتیبانی، نحوه توزیع تعرفه ها و حفاظت از صندوق های اخذ رأی انجام شد.

فرماندار اصفهان  در این نشست، با تأکید بر اهمیت آموزش در انتخابات بالاخص آموزش کارگاهی ، اظهار داشت: آموزش نمایندگان فرماندار، رؤسای شعب و کاربران، بسیار حائز اهمیت است و ریشه اصلی بسیاری از معضلات عدم آموزش و کارنابلدی است.

احمدی افزود: مسئولین مناطق نیز بایستی تسلط کامل بر نحوه کار با دستگاه های احراز هویت داشته باشند.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =