فرماندار اصفهان بر لزوم انسجام بین اعضای شعب اخذ رأی تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تا کنون ۲۹۱ نفر در اصفهان تأیید صلاحیت شده اند و بر خلاف ادعای کسانی که گروکشی سیاسی می کنند، انتخابات کاملا رقابتی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی در نشستی با مسئولین شعب و نمایندگان فرماندار و سرناظران هیأت نظارت شعب منطقه ۴ اصفهان، اظهار کرد: در دوره های مختلف انقلاب صحنه هایی را به ویژه در سال های دفاع مقدس دیده ایم که حاوی شکست ها و پیروزی های ظاهری و واقعی بود و در ادوار مختلف انقلاب نقش های مختلفی از افراد دیده ایم، کسانی پرچم را بالا می گرفتند و مقاومت می کردند و سرزنش ها، شایعات و ناامیدسازی های دشمن بر روی آنها تاثیری نداشت.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون فراز و نشیب های مختلفی را در ادوار مختلف شاهد بوده ایم، افزود: افراد در دوره های مختلف به تکلیف خود عمل کردند اما چه کسانی سربلند و مایه افتخار ملت شدند؟ آنهایی که ساختند و استقامت کردند.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: در مقطع کنونی هم بر سر مردم غزه بمب ریخته می شود و هم بر سر مردم ما بمب می ریزند که بسیار محاسبه شده است به طوری که تلاش می کنند اتحاد و ارتباط مردم ایران را با نظام مقدس جمهوری اسلامی کاهش دهند یا کاهش داده شده جلوه دهند.

وی اضافه کرد: در همین راستا رسالت ما برگزاری انتخابات است، رسالت جریانات سیاسی این است که به رقابت بپردازند اما متولیان برگزاری انتخابات رسالت دیگری دارند که یکی از این رسالت ها ضرورت در حوزه افزایش مشارکت مردم است.

احمدی تاکید کرد: رسالت بعدی این است که نقش خود را بدانید و به طور خاص منادی انتخابات باشید و برای انسجام بین اعضای شعبه که منصوبین فرمانداری هستند، تلاش کنید.

وی در خصوص افزایش مشارکت ابراز کرد: باید مخاطبان و ظرفیت های شعب را بشناسید و افراد دارای ارتباط قوی در هر محله را شناسایی کنید و دعوت کنید تا منادی انتخابات شوند و در ادامه شما خودتان نیز برای افزایش مشارکت دست در دست هم بدهید.

فرماندار اصفهان به ویژگی های خاص در اجرای این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: در ویژگی فرایندی انتخابات باید گفت که در این دوره شناسنامه لازم نیست و افراد با کارت ملی و سایر کارت های شناسایی هم می توانند رای بدهند.

احمدی بر لزوم انسجام اعضای شعب اخذ رای تاکید کرد و گفت: باید کار را درست شروع کنیم و روزهای قبل از رای گیری، شعبه را بررسی کنیم.

وی یادآور شد: در این دوره دو انتخابات در یک تعرفه گنجانده شده است و شرایط خاص خود را دارد، لذا در این انتخابات بیشتر باید آموزش دید، وقت گذاشت و حوصله به خرج داد و منسجم شد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باید تا روز انتخابات کارهای متعددی را انجام دهیم تا القاکنندگان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و زیر سوال بردن سلامت انتخابات نتوانند به اهداف خود برسند.

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =