فرماندار اصفهان: تلاش دشمن برای ناامیدسازی مردم/ فرهنگیان منادی انتخابات شوند

فرماندار اصفهان گفت: دشمنان ناامیدسازی مردم را در دستور کار خود قرار داده اند، از این رو همه شما فرهنگیان باید منادی انتخابات باشید و در این زمینه نقش آفرینی کنید.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دبیرستان معراج اندیشه اصفهان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس خلاصه مجاهدت مردم این بود که هر کس در جایگاه خود نقش آفرینی می کرد ولی امروز نگاه ما به افراد اشتباه شده است در حالی که هر فردی درست تشخیص دهد می تواند در عرصه دفاع از انقلاب نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به وقایع غزه و بمباران رفح، افزود: ما نیز در موقعیتی قرار داریم که هر روز بمباران می شویم، دشمن بر سر ما بمب ناامیدی نسبت به آینده را می ریزد و از این روست که مقام معظم رهبری بر لزوم جهاد تبیین تاکید می کنند.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه معلمان و مدیران آموزش و پرورش نیز می توانند طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، منادی انتخابات باشند، گفت: این انتخابات با ادوار گذشته تفاوت هایی دارد؛ اولین تفاوت این است که انتخابات پیش رو اولین انتخابات بعد از فتنه سال گذشته و حداکثریت پنداری جریان ضد انقلاب است.

احمدی افزود: تعداد انگشت شماری از بین دانشجویان دانشگاه اصفهان در فتنه سال گذشته به تجمعات دانشجویی کشانده شدند تا بگویند ما اکثریت هستیم در حالی که عمده دانشجویان با جریان ضدانقلاب همراهی نکردند؛ امروز هم تلاش می کنند تا بگویند کسی در انتخابات شرکت نمی کند اما ارزیابی ما این است که نسبت به دوره قبل با افزایش مشارکت روبرو خواهیم شد.

وی در خصوص دلایل افزایش مشارکت مردم در انتخابات ابراز کرد: اولین دلیل ثبت نام و تایید صلاحیت دو برابری کاندیداها نسبت به دوره قبل است؛ این در حالی است که جریان ضدانقلاب تلاش کرد به گونه ای القا کند که هر کس داوطلب انتخابات شود خیانتکار است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: عده ای می گویند انتخابات رقابتی نیست، ما در پاسخ به آنها می گوییم که به زودی فهرست های گروه های مختلف را خواهید دید.

احمدی در ادامه گفت: این انتخابات بعد از استقرار دولتی است که برای رفع مشکلات مردم اراده کرده است، همین تلاش های دولت باعث شده تا این انتخابات با انتخابات های ادوار گذشته تفاوت اساسی و حساسیت ویژه داشته باشد و دشمنان ناامیدسازی مردم را در دستور کار خود قرار دهند از این رو همه شما باید منادی انتخابات باشید و در این زمینه نقش آفرینی کنید.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: شوراها با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در  تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 17 =