فرماندار اصفهان: نماینده فرماندار مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید شعبه خود را به نحو احسن مدیریت کند

فرماندار اصفهان عنوان کرد: دشمنان نمی خواهند اجازه دهند مردم تاثیر انتخابات را ببینند و تلاش دارند اقدامات شبانه روزی برای خدمت به مردم را کمرنگ جلوه دهن

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان،  محمدعلی احمدی در جمع نمایندگان فرماندار، اظهار کرد: متقاضیان زیادی از بین مردم و افراد دوره قبل تمایل داشتند در شعب اخذ رای نقش آفرینی کنند اما چینش ها انجام شده و اطلاعات وارد سامانه جامع انتخابات شده است.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات پیش رو گفت: همه انتخابات ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نوعی خاص از حساسیت برگزار شده اند اما حساسیت مقطع کنونی از حیث مشارکت مردم است و اراده دشمنان بر آن است که انتخابات کمرنگ و ناسالم برگزار شده و آن را بی اثر در رفع مشکلات نشان دهند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که توپخانه های دشمن علیه انتخابات آغاز به کار کرده است، افزود: امروز مصداق فرمایش مقام معظم رهبری را در موارد متعدد به ویژه در فضای مجازی ‌و رسانه ها می بینیم.

وی ادامه داد: در اغتشاشات سال گذشته، دشمن با محاسبات دقیق و طراحی های پیچیده طراحی هایی انجام داد و مزدوران دشمن تلاش کردند اینگونه القا کنند که ما اکثریت هستیم؛ این اکثریت پنداران به صحنه آمدند و فضای رسانه ای را هم در دست گرفتند که این اکثریت غیرواقعی را واقعی هم نشان دهند و عده ای را به این واقعیت برسانند که شرایط کشور شرایط دیگری است اما به لطف خدا موفق نشدند.

احمدی با اشاره به شرایط کنونی کشور و جهان اسلام، ابراز کرد: این انتخابات بعد از آن است که دولتی با شعارهای انقلابی مشغول به کار است، عرصه های مختلف دولتی برای رفع مشکلات مردم فعال شده، اخبار امید آفرین از اقدامات دولت و فعال شدن واحد‌های صنعتی به گوش می رسد، عملیات طوفان الاقصی در غزه رخ داده و تهدیدات جدید جریان استکبار و صهیونیست برای مردم منطقه ایجاد شده است و بنابراین بسیار انتخابات حساسی خواهد بود.

وی اضافه کرد: این انتخابات در برهه ای برگزار می شود که از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم تاکنون در اصفهان ۵۰۰ واحد تولیدی فعال شده و نرخ بیکاری کاهش پیدا کرده است و دشمن با فعالیت رسانه ای اراده دارد تمامی این موفقیت ها را کتمان کند و مشکلات را بزرگ تر از آنچه که هست، نشان دهد تا ذهن مردم را از پیشرفتی که در آن قرار گرفته ایم، منحرف و آنها را ناامید کند.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه پیچیده ترین عملیات رسانه ای بر ذهن مردم در حال انجام است، گفت: دشمنان نمی خواهند اجازه دهند مردم تاثیر انتخابات را ببینند و تلاش دارند اقدامات شبانه روزی برای خدمت به مردم را کمرنگ جلوه دهند.

احمدی ادامه داد: علیرغم اینکه زمانی در پیش ثبت نام ها به مردم می گفتند که شما خائن هستید، در همین اصفهان ما بیش از ۱۶۰۰ نفر ثبت نام کردند، ۷۲۴ نفر ثبت نام قطعی شدند وبرهلاف آنچه که ادعا می کردند شورای نگهبان قلع و قمه می کند ۲۹۱ نفر تأیید صلاحیت شدند این در حالی است که دوره قبل ۱۳۰ نفر تأیید صلاحیت شدند، یعنی هم در مرحله پیش ثبت نام و هم در مرحله تایید صلاحیت ها با رشد بیش از دوبرابری نامزدها مواجه شدیم که کار شمارش آرا را نیز به مراتب سخت تر خواهد کرد.

وی ابراز کرد: نماینده فرماندار مسئولیت سنگینی دارد و باید شعبه خود را به نحو احسن مدیریت کند و باید سر ساعت در شعبه حضور داشته باشد و تا پایان کار در شعبه بماند.

فرماندار اصفهان بر لزوم جدی گرفتن آموزش های مربوطه توسط عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: هم افرادی که برای اولین بار در شعب حضور دارند و هم سایرین باید آموزش ها را جدی گرفته و وظیفه و نقش خود را درست انجام دهند و اگر در وظایف خود کوتاهی کنند جرم انگاری تلقی می شود.

وی چند تقاضا از نمایندگان فرماندار داشت و ادامه داد: اولین مورد اینکه ما مسئولیت داریم در شعب رای گیری کنیم اما باید در کنار این مسئولیت خود، منادی انتخابات باشیم.

احمدی نظم را دیگر تقاضای خود عنوان کرد و گفت: وقتی می گوییم اعضای شعبه راس ساعتی به شعبه ورود کنند، اولین افراد باید نماینده فرماندار و رییس شعبه باشند و روزهای قبل از انتخابات تدابیر لازم را انجام داده باشند تا در روز رای گیری مشکلی پیش نیاید.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =