فرماندار اصفهان: نمایندگان فرماندار در انتخابات بایستی آمادگی لازم برای انجام مانورهای انتخاباتی را داشته باشند

فرماندار اصفهان تصریح کرد: نمایندگان فرماندار در انتخابات باید تعامل و همکاری لازم را با هیأت نظارت و نمایندگان هیأت نظارت در منطقه داشته باشند و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی نیز با ناظرین شعب تعامل و ارتباط سازنده داشته باشند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با نمایندگان فرماندار در انتخابات، با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات، خاطرنشان کرد: تاکنون انتخابات ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل نظارت دقیق و اینکه ناظرین و برگزارکنندگان انتخابات از خود مردم بوده اند، سالم بوده است.

فرماندار اصفهان افزود: جلسه با نمایندگان فرماندار در انتخابات نمونه و مصداق بارز انتخاب افراد از اقشار و مشاغل مختلف به عنوان نمایندگان فرماندار در انتخابات و مسئولیت آنها برای انتخاب نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی است.

احمدی با بیان اینکه ۹۶۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان اصفهان پیش بینی و تعیین شده است، اظهار داشت: امسال براساس بررسی های صورت گرفته و با بررسی تمام مکان های شعب اخذ رأی در دوره های گذشته  و ابتکارات و پیش بینی بعضی از مکان های جدید جهت استقرار شعب اخذ رأی که تأثیر بسزایی در افزایش مشارکت دارد، ۹۶۵ شعبه اذ رأی در شهرستان اصفهان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: امسال تلاش شده علیرغم تجربه گرایی، میانگین سنی دست اندر کاران انتخابات و نمایندگان فرماندار نسبت به دوره های قبل کاهش یابد که این مهم محقق شده است و همه این افراد (برگزارکنندگان، بازرسان، ناظران و نمایندگان فرماندار در انتخابات) از گروه های مختلف مردمی انتخاب شده اند.

فرماندار اصفهان در ادامه عنوان کرد: افرادی که در برگزاری انتخابات متعهد شده اند امانتدار رأی مردم باشند و امور را به درستی به پیش ببرند، مصداق بارز سلامت انتخابات هستند.

احمدی افزود: فرآیندهای برگزاری انتخابات باعث امنیت و اطمینان بخشی و تضمین کننده سلامت انتخابات است.

وی به تأیید صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۸۸ داوطلب در حوزه انتخابیه اصفهان تأیید صلاحیت شده اند که پیش بینی می کنیم این آمار به بیش از ۲۰۰ داوطلب افزایش یابد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: همه گروه های سیاسی در انتخابات یازدهم اسفند ماه حضور دارند و پیش بینی می کنیم انتخابات در حوزه انتخابیه اصفهان کاملا رقابتی باشد.

احمدی خاطرنشان کرد: دشمنان کشور ما با بمب باران تبلیغاتی و شبهه افکنی درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و کاهش مشارکت در انتخابات هستند اما مردم ما همواره در صحنه های حمایت از نظام و انقلاب حضور پرشور داشته اند و برای پیشرفت و تعالی کشور تلاش می کنند.

وی تأکید کرد: نمایندگان فرماندار در انتخابات بایستی با برگزاری نشست های مختلف آگاهی بخشی برای آحاد مردم با جدیت موضوع مشارکت را  پیگیری نمایند و چینش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی را با دقت انجام دهند و تأکید کنند که نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی هیچگونه جهت گیری و طرفداری از نامزدهای انتخابات نداشته باشند.

فرماندار اصفهان افزود: نمایندگان فرماندار در انتخابات باید بر آموزش اعضا و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی نظارت جدی داشته و همچنین آمادگی لازم برای انجام مانورهای انتخاباتی را داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: نمایندگان فرماندار در انتخابات باید تعامل و همکاری لازم را با هیأت نظارت و نمایندگان هیأت نظارت در منطقه داشته باشند و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی نیز با ناظرین شعب تعامل و ارتباط سازنده داشته باشند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =