معاون برنامه ریزی فرمانداری و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان بر اهمیت آموزش جامع و کامل بازرسین و سربازرسین تأکید کرد

معاون برنامه ریزی فرمانداری اصفهان و رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تصریح کرد: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد احمدی معاون برنامه ریزی فرمانداری و رئیس هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان در نشستی با رؤسای ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات اصفهان، تأکید کرد: رؤسای ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات اصفهان در اسرع وقت نسبت به معرفی بازرسین، سربازرسین و بازرسین ذخیره هر هر منطقه اقدام نمایند.

وی با تأکید بر توجه به جوان گرایی در انتخاب بازرسین، سربازرسین و بازرسین ذخیره هر منطقه، افزود: بازرسین و سربازرسین بایستی دقیق، صبور، وقت گذار، دارای اشرافیت کامل به منطقه و ملزم به گزارش دهی به موقع باشند.

احمدی به اهمیت آموزش بازرسین و سربازرسین اشاره کرد و گفت: رؤسای ستادهای مناطق ۲۰گانه انتخابات اصفهان باید با همکاری هیأت بازرسی انتخابات شهرستان نسبت به آموزش جامع و کامل بازرسین و سربازرسین اقدام نمایند.

وی افزود: بازرسین بایستی به گونه ای توجیه شوند که نسبت به رصد به موقع تخلفات انتخاباتی در هر منطقه اقدام و گزارشات لازم را به هیأت بازرسی انتخابات شهرستان جهت درج در سامانه مربوطه منعکس نمایند.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار اصفهان، برخی از مسائل و مشکلات حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تسریع در رفع آنها تأکید شد.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 2 =