پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت خجسته میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب (علیه السلام)

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به تمامی شیعیان جهان بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن میلاد باسعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به تمامی شیعیان جهان بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ رجب، سر آغاز طلوع دل انگیز خورشید فروزان منظومه امامت و چراغ منور هدایت، مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) ؛ سرچشمه عدالت، نماد شجاعت، سمبل فداکاری و رشادت و یاور همیشگی نبی مکرم اسلام (ص) در برافراشتن پرچم دین مبین اسلام است که اینها همه نشانه های بزرگی برای ما هستند تا از اخلاق حسنه و شیوه متعالی زندگی حضرتش درس گرفته و در زندگی عادی خود جاری سازیم.

بی تردید حضرت علی (ع) یاور راستین و همیشگی پیامبر اکرم (ص)، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن ، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند .

اینجانب فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت را به تمامی شیعیان راستین آن امام همام بویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال سعادت، تندرستی و پیروی صادقانه از سیره علوی را برای همگان آرزومندم.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =