فرماندار اصفهان از آمادگی کامل فرمانداری اصفهان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خبر داد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اصفهان و ۴ شعبه اخذ رأی نیز برای اقلیت های مذهبی در شهرستان اصفهان و حوزه های فرعی مربوطه پیش بینی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان  در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اصفهان، هدف از برگزاری این نشست را ارائه گزارش از آمادگی شهرستان اصفهان برای برگزاری انتخابات، عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستان اصفهان به ۲۱ منطقه برای انتخابات تقسیم شده که شامل مناطق شهری اصفهان و بهارستان و بخش مرکزی که شامل براآن شمالی، براآن جنوبی، و قهاب است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه ۹۶۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات در اصفهان و ۴ شعبه اخذ رأی نیز برای اقلیت های مذهبی در شهرستان اصفهان و حوزه های فرعی مربوطه پیش بینی شده است، افزود: تاکنون چینش اعضای شعب اخذ رأی انجام شده و آمادگی لازم برای ورود اطلاعات آنها در سامانه جامع انتخابات وجود دارد.

احمدی در ادامه گفت: ۹ کمیته در کارگروه اجرایی انتخابات شهرستان تشکیل شده و در هر یک از مناطق ۲۱گانه اصفهان نیز ۵ کمیته مشارکت همگانی، فناوری اطلاعات، آموزش، پشتیبانی و امور اجرایی تشکیل شده که یکی از اصلی ترین آنها کمیته مشارکت همگانی است.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرستان اصفهان برای برگزاری انتخابات، تصریح کرد: مسئولین ستادهای مناطق و نمایندگان فرماندار در مناطق همه از بین مردم انتخاب شده اند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =