استاندار اصفهان: در این دوره نیز همانند گذشته یکی از سالم‌ترین، رقابتی‌ترین، مردمی‌ترین و مؤثرترین انتخابات‌ها در دنیا را برگزار می‌کنیم

دکتر مرتضوی با اشاره به انتخابات‌های گذشته گفت: فضای این دوره از انتخابات و تلاش دشمن برای دلسرد کردن و به دنبال آن کاهش سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هیچ‌یک از ادوار گذشته نبوده است اما مردم همواره ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌های مختلف پای نظام ایستاده‌اند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز با حضور در فرمانداری اصفهان از روند اجرای فرایند انتخابات در شهرستان اصفهان و حوزه انتخابیه اصفهان بازدید کرد.

دکتر مرتضوی در نشستی با عوامل اجرایی انتخابات که پس از بازدید میدانی از روند اجرای فرآیند انتخابات در شهرستان اصفهان و حوزه انتخابیه اصفهان برگزار شد، از فعالیت‌های گسترده، منظم و مداوم هیئت‌های نظارت و عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان اصفهان قدردانی و

 اظهار کرد: این سطح از آمادگی و ظرفیت ایجاد شده تا با حضور و مشارکت حماسی مردم اتفاق بزرگی در یازدهم اسفند ثبت گردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حسب راهبردهای چهارگانه سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال ۱۴۰۲ اهمیت این دوره از سایر دوره‌ها برای همه ما متمایز است، افزود: در دوره‌ای به سر می‌بریم که قصه انتخابات ما میدانی برای دشمن شده تا بتواند بعضی از ظرفیت‌های خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعال کند.

استاندار اصفهان در ادامه گفت: دشمن قصد دارد با استمداد از شرایط سال گذشته انتخابات در جمهوری اسلامی ایران را به سمت بی رونقی ببرد و برآورد خود را مبنی بر مشارکت کمتر مردم عملیاتی کند و در این راه مکرراً با پیش داوری‌ها چنین تقدیری را برای انتخابات متصور است.

وی با تاکید بر اینکه راهبردهای رهبری تکلیف همه ما را مشخص کرده‌است، ابراز کرد: از این رو در سطح کشور کارهای مثال‌زدنی انجام شده تا نقشه شوم دشمن خنثی شود.

دکتر مرتضوی با اشاره به انتخابات‌های گذشته گفت: فضای این دوره از انتخابات و تلاش دشمن برای دلسرد کردن و به دنبال آن کاهش سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هیچ‌یک از ادوار گذشته نبوده است اما مردم همواره ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌های مختلف پای نظام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: هدف گذاری دشمن در راستای فتنه سال گذشته و برنامه‌ریزی برای به محاق بردن ما شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است اما رویکردهای مجموعه کارگزاران نظام از حوزه نظارت و اجرای فرایند انتخابات تا دولت گواه این است که نقشه شوم دشمن نقش بر آب خواهد شد و مشارکتی بیش از ادوار گذشته را شاهد خواهیم بود.

استاندار اصفهان با تاکید بر انسجام و شبکه سازی‌های صورت گرفته در فرمانداری‌ها ابراز کرد: باید برای ارائه آموزش‌های خاص، شبکه سازی های جدید برای نظام تلاش کرده و سعی کنیم در این مسیر ارتباط بین نسلی را نیز حفظ کنیم. وی با بیان اینکه انتخابات از نقطه شروع در کشور ما همیشه با نگاه مردمی اداره شده است، تاکید کرد: در این دوره به این نکته توجه شد که با نگاه به نیروسازی، جانشین پروری و توجه به سرمایه‌ها به آموزش‌های متنوع و ارتباطات بیشتر در حوزه اجرا، انتخاباتی سالم و امن برگزار شود.

دکتر مرتضوی مستندسازی را وسیله‌ای برای شبهه‌زدایی در انتخابات قلمداد کرد و افزود: لازم است تیمی مأموریت مستندسازی انتخابات در فرمانداری را در دست گیرد و در پایان چند محصول مکتوب و مصور ارائه دهد که کار بسیار ارزشمندی است و به اعتماد آفرینی در جهت خلاف حرکت دشمن کمک خواهد کرد. وی با بیان اینکه نحله های مختلفی از دشمن برای بی اعتمادی مردم در شمارش آرا فعالیت می‌کنند که با مستندسازی توطئه دشمنان خنثی می‌شود، تاکید کرد: در این دوره نیز همانند گذشته یکی از سالم‌ترین، رقابتی‌ترین، مردمی‌ترین و مؤثرترین انتخابات‌ها در دنیا را برگزار می‌کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات‌های ادوار مختلف در کشور، ابراز کرد: این که هر بار جریانی مخالف جریان سیاسی حاکم بر کشور توسط مردم انتخاب می‌شود، نشان دهنده سلامت انتخابات است.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این نشست، ، اظهار کرد: عوامل اجرایی انتخابات در این مرکز از حدود چند ماه گذشته تاکنون مشغول به فعالیت هستند و با تلاش‌های صورت گرفته امید داریم در حوزه مشارکت کارها به نتیجه برسد.

وی افزود: یکی از کارهای انجام شده دادن هویت مستقل به مناطق ۲۱ گانه است که جلوه آن را در همایش سالن پیروزی مشاهده کردیم.

فرماندار اصفهان یکی از موضوعاتی که در این دوره از انتخابات توجه ویژه‌ای به آن شد را تشکیل منطقه سیار عنوان کرد و گفت: علاوه بر منطقه‌ای که به طور ویژه شعب سیار را مدیریت می‌کند، در هر منطقه‌ای نیز تعدادی شعبه سیار مستقر خواهیم کرد.

احمدی ادامه داد: راهبرد جدیدی که در این دوره اتخاذ شده این است که با هماهنگی هیئت نظارت زیرساختی ویژه برای تسهیل پاسخ گویی به سوالات احتمالی اعضای شعب در روز انتخابات ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه امسال قرار است ۳۰۰ خبرنگار دانش‌آموز در ۳۰۰ شعبه حماسه حضور رأی اولی‌ها را انعکاس دهند، خاطرنشان کرد: همچنین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی چهار شعبه میدان امام، پل خواجو، حسینیه رضوی و امامزاده سیدعباس به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.

فرماندار اصفهان یادآور شد: همچنین قرار است در دو شعبه میدان امام و پل خواجو از سوی شهرداری اصفهان و اداره ورزش و جوانان برنامه‌های شاد و ابتکاری اجرا شود.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =