در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، دبیرستان دخترانه خیر نیک اندیش دکتر آرینا یعقوبی افتتاح شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اصفهان مهد کارهای خیر و در این زمینه پیشتاز است و خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری را انجام داده اند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (شنبه)، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، دبیرستان دخترانه خیر نیک اندیش دکتر آرینا یعقوبی در شهرک سرو زینبیه واقع در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان، در ۱۲ کلاس و با زیربنای ۱۴۲۱ متر مربع، افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه این آیین، با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سرمایه خود را برای سرمایه گذاری بنیادین مصرف می کنند که استمرار دارد و موجب تعالی جامعه به واسطه تربیت انسان های وارسته و پیشتاز می شود که این مهم شایسته تقدیر است.

فرماندار اصفهان افزود: اصفهان مهد کارهای خیر و در این زمینه پیشتاز است و خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری را انجام داده اند.

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =