رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان خبر داد: تمهیدات لازم برای اخذ رای معلولان فراهم است/ یک شعبه اخذ رای برای معلولان در هر منطقه

رحمت الله ترابی عنوان کرد: در هر منطقه شعبه ای برای اخذ رای معلولان مناسب سازی و رمپ های ویژه معلولان و افراد دارای ویلچر جانمایی شده است تا آن عزیزان بتوانند با آرامش خاطر رای خود را به صندوق بیندازند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، رحمت الله ترابی از استقرار شعب اخذ رای مناسب سازی شده برای معلولین خبر داد و اظهار کرد: در ادامه تمهیدات در نظر گرفته شده برای رای گیری از اقشار مختلف، فرمانداری اصفهان در این دوره از انتخابات تمهیداتی نیز ویژه معلولان در نظر گرفته است.

رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تشریح کرد: بر همین اساس در هر منطقه شعبه ای برای اخذ رای معلولان مناسب سازی و رمپ های ویژه معلولان و افراد دارای ویلچر جانمایی شده است تا آن عزیزان بتوانند با آرامش خاطر رای خود را به صندوق بیندازند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =