شهردار اصفهان عنوان کرد: حضور در عملیات مهم انتخابات برای ما توفیق الهی است

شهردار اصفهان اظهار داشت: معتقدم در عملیاتی فوق العاده مهم قرار داریم که فرماندهی کل آن را رهبری معظم انقلاب بر عهده دارند.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان امشب در حاشیه بازدید از آخرین آمادگی های حوزه انتخابیه اصفهان اظهار کرد: کلیه عوامل شهرداری تا پایان انتخابات در خدمت عملیات مهم انتخابات خواهند بود.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در جمع نوجوانان رای اولی افزود: معتقدم در عملیاتی فوق العاده مهم قرار داریم که فرماندهی کل آن را رهبری معظم انقلاب بر عهده دارند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این عملیات به لحاظ اینکه در زمین بازی با همه دستگاه های اطلاعاتی جهان، دشمنان و سیاستمداران و تحلیلگران قرار داریم، فوق العاده حساس است البته حضور در چنین فعالیت هایی که با امر مستقیم ولایت فقیه انجام می شود، افتخار و سعادتی است.

قاسم زاده با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته شرایطی پیش آمد که ورق به نفع ما برگشت، گفت: امروز شاهد خواری رسانه های معاند و پیروزی عزتمندانه خود هستیم و قطعا روزهای خوبی در کشور رقم خواهد خورد.

وی یادآور شد: فردا برای هر نوع اضطرار و ضرورتی آماده ایم و همین که جز برگزار کنندگان این عملیات مهم هستیم برای ما توفیق الهی است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفده =