فرماندار اصفهان از بررسی شکایت واصله در ارتباط با حوزه ارامنه جنوب ایران خبر داد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: صحت انتخابات این حوزه انتخابیه را از نظر هیات اجرایی و هیات نظارت حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران تایید و اعلان کرد : مراتب جهت تصمیم گیری نهایی به شورای محترم نگهبان ارسال خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان ، طی جلسه ای که برای رسیدگی به شکایت واصله مرکز حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران برگزار شد پیرامون بندهای شکایات واصله بررسی های لازم انجام گردید.

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان و رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران عنوان کرد : طی جلسه ای که با حضور هیات اجرایی و هیات نظارت بر دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، پیرامون شکایت واصله حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران بررسی های لازم صورت گرفت.

احمدی اظهار داشت : پس از بررسی ، تعدادی از بندهای شکایت به علت عدم ارایه مستندات پذیرفته نشد و تنها یک بند از شکایت به تشخیص هیات اجرایی مربوط به فرآیندهای انتخاباتی نبوده و به مرجع قضایی ارسال و شاکیان از آن طریق پیگیری خواهند کرد.

وی در ادامه صحت انتخابات این حوزه انتخابیه را از نظر هیات اجرایی و هیات نظارت حوزه انتخابیه ارامنه جنوب ایران تایید و اعلان کرد : مراتب جهت تصمیم گیری نهایی به شورای محترم نگهبان ارسال خواهد شد.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =