فرماندار اصفهان: درخواست مجوز تبلیغات چندین فهرست انتخاباتی از فرمانداری/ انتخابات در اصفهان کاملاً رقابتی است

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه انتخابات کاملاً رقابتی است، یادآور شد: تاکنون چندین فهرست انتخاباتی درخواست مجوز تبلیغات خود را به فرمانداری ارائه داده اند که مطابق قانون در ستاد تبلیغاتی استان بررسی و اعلام نظر خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشست با بازرسین انتخابات حوزه انتخابیه اصفهان اظهار کرد: به نسبت گسترش، قوام و محکم شدن انقلاب اسلامی دشمنی‌ها نیز سخت‌تر و پیچیده‌تر و البته ناکامی های دشمن نیز بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه عرصه انتخابات همواره مورد هجمه دشمنان بوده است، افزود: با پیچیده‌تر شدن تهدیدات دشمن باید به این نظام امیدوارتر باشیم و در عرصه انتخابات تهدیدات دشمن و ظرفیت‌هایی که داریم را فراموش نکنیم.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه انتخابات به سلامت برگزار خواهد شد، ابراز کرد: مشارکت بیشتر مایه سربلندی ملت است و باید در این راستا تلاش کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون با حدود ۷۰۰ نماینده فرماندار جلساتی برگزار شده است، گفت: هر یک از ما در سنگری قرار خواهیم گرفت بنابراین باید برای خدمت ید واحده باشیم و مرّ قانون را اجرا کنیم و نیز در راستای تعامل، برادری و رفاقت با سایر اعضای شعبه تلاش کنیم و رسیدن به این مهم جز با گفتمان اخلاص، معنویت و بی طرفی محض از کاندیداها اتفاق نخواهد افتاد.

احمدی با اشاره به ماده ۲۸ انتخابات که مربوط به بازرسان است، تاکید کرد: طبق این ماده قانونی هیچ سازمان یا دستگاهی جز وزارت کشور و شورای نگهبان مجاز نیست در امر انتخابات دخالت کند و یا مأموران و بازرسانی اعزام کند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات کاملاً رقابتی است، یادآور شد: تاکنون چندین فهرست انتخاباتی درخواست مجوز تبلیغات خود را به فرمانداری ارائه داده اند که مطابق قانون در ستاد تبلیغاتی استان بررسی و اعلام نظر خواهد شد.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =