فرماندار اصفهان در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را گرامی داشت

فرماندار اصفهان در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ «

این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه‌هایتان را به مدال سربازی گمنام امام زمان (عج) مزین داشتند» رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

خجسته میلاد موفورالسرور حضرت حجه ابن الحسن العسکری (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) فرصتی برای بیان نقش و جایگاه راهبردی زحمت کشانی است که به صورت شبانه روزی برای حفظ امنیت و منافع ملی مردم عزیز ایران تلاش می‌کنند.

وزارت اطلاعات را می‌توان یکی از پدیده‌های انقلاب اسلامی قلمداد کرد که در تمامی بزنگاه‌ها با شنیدن آژیر هشدار جانانه لباس رزم بر تن می کنند و سینه‌های سترگ خود را در برابر هرگونه ناامنی سپر بلا قرار می دهند تا هیچ خدشه‌ای به جان و مال و نوامیس و منافع ملی مردم این مرز و بوم وارد نشود. نقش سربازان مجاهد وزارت اطلاعات در تأمین امنیت درون مرزی و برون مرزی به ویژه تأمین امنیت انتخابات در برهه حساس کنونی، امنیت اقتصادی، امنیت سیاسی، تلاش‌های مخلصانه برای محرومیت‌زدایی در دورافتاده‌ترین روستاها، مبارزه بی وقفه با شبکه‌های سازمان یافته مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز انکار ناپذیر است. وزارت اطلاعات چشم تیزبین نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشگام در شناسایی توطئه‌های دشمنان و جهاد تبیین و رکنی ضروری برای رسیدن به قله تمدن نوین اسلامی است.

بی شک امنیت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی این گمنامان بی‌ادعا است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای راه امنیت، فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به عموم مردم شریف و شهیدپرور اصفهان تبریک عرض نموده و مراتب سپاس خود را از سخت کوشان گمنام وزارت اطلاعات اعلام کرده و تعجیل در فرج سرور عالمیان حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و سربلندی بیش از پیش مسلمین و مستضعفین جهان را از درگاه باری تعالی خواستارم.

                                                                                                            محمدعلی احمدی

                                                                                                فرماندار اصفهان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =