فرماندار اصفهان: رصد برخط شعب اخذ رای در انتخابات/ نمایندگان فرماندار برای مشارکت مردم، آموزش و انسجام تلاش کنند

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تلاش برای افزایش مشارکت مردم، آموزش و انسجام مواردی است که نمایندگان فرماندار باید به آنها توجه کنند، گفت: رصد لحظه ای شعب و اعضای شعب در این دوره از انتخابات در دستور کار است.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه مصاحبه با نمایندگان فرماندار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، این شجره طیبه روز به روز تنومندتر و پرثمرتر شده و به همان میزان حساسیت ها و دشمنی ها علیه انقلاب نیز بیشتر خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در هر یک از بزنگاه های انقلاب اسلامی با تهدیدات متفاوتی روبرو بوده ایم، گفت: دشمن از یک سال قبل بمب ناامیدی بر سر ملت بزرگ ایران می ریزد تا اینطور القا کند که تاثیر رای مردم چیست و انتخابات در ایران ظاهری است و تاثیری بر رفع مشکلات ندارد.

 فرماندار اصفهان با اشاره به تاثیر رای مردم در انتخاب مسئولان نظام و همت آنها در رفع مشکلات مردم، عنوان کرد: همه دستاوردهای نظام و انقلاب نتیجه رای مردم و انتخاب آنها است.

 وی افزود: منتخب مردم نباید نظر مردم را از پشت شیشه اتومبیل خود متوجه شود بلکه باید استان به استان و شهرستان به شهرستان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شود؛ از این رو هرچه خدمت بیشتر می شود تخریب هم بیشتر خواهد شد.

 احمدی با اشاره به رهنمود امام خمینی(ره) و شهید همت که فرمودند هر جا راه را گم کردید ببینید توپخانه دشمن کجا را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اول فروردین ماه امسال فرمودند که توپخانه دشمن انتخابات را هدف قرار داده است؛ بنابراین انتخابات این دوره بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دولت مردمی امروز پیگیر اجرای تک تک منویات رهبر معظم انقلاب است، افزود: دشمن تلاش می کند موفقیت ها را کتمان کرده و اشکالات را بزرگ نمایی کند و طبق معادله اکثریت پنداری خود در سال گذشته امروز هم اینطور القا کند که مشارکت در انتخابات ایران کم است.

احمدی با اشاره به اینکه تعداد کاندیداهای این دوره مجلس شورای اسلامی بیش از دو برابر دوره گذشته است، ادامه داد: شمارش آرا در این دوره نیز به مراتب وقت گیرتر است.

 وی دو نقش مهم برای نمایندگان فرماندار برشمرد و گفت: مدیریت شعبه اخذ رای و تحویل صندوق ها به فرمانداری مهمترین مسئولیت نمایندگان فرماندار است؛ از این رو نمایندگان فرماندار باید روز قبل از انتخابات به شعبه مراجعه کرده و تجهیزات لازم را بررسی کنند و با اعضای شعبه از قبل آشنا شوند تا بتوانند مدیریت درستی داشته باشند.

 فرماندار اصفهان تصریح کرد: نماینده فرماندار باید از کاربران رایانه نیز بر امور مسلط تر باشند؛ اول از همه به شعبه ورود و آخر از همه از شعبه خارج شوند و پاسخ همه سوالات و ابهامات را بدانند.

 وی از نمایندگان فرماندار سه تقاضای خود را عنوان کرد و افزود: تلاش برای افزایش مشارکت مردم، آموزش و انسجام مواردی است که نمایندگان فرماندار باید به آنها توجه کنند.

 احمدی با اشاره به رصد لحظه ای شعب و اعضای شعب در این دوره از انتخابات، افزود: کمبود تعرفه ها نیز به صورت برخط مشخص است و لحظه به لحظه حضور مردم به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گزارش می شود و امید است بتوانیم زمینه شادی دل امام زمان(عج)، امامین انقلاب و شهدا را فراهم سازیم.

 

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =