فرماندار اصفهان: نقش افزایش مشارکت در تعیین سرنوشت اقلیت‌های مذهبی/ عوامل اجرایی انتخابات امانت دار رأی مردم هستند

فرماندار اصفهان در دیدار با عوامل اجرایی اقلیت‌های دینی در انتخابات گفت: هر چه بر تعداد آرای شما افزوده شود نماینده شما با پشتوانه مردمی بهتری وارد مجلس خواهد شد و پشتوانه مردمی مناسب در تعیین سرنوشت شما اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی در نشست با عوامل اجرایی انتخابات در حوزه ارامنه، کلیمیان و زرتشتیان اصفهان اظهار کرد: اینکه نماینده شما با چه تعداد رأی انتخاب می‌شود و مشارکت شما به چه میزانی است، در تعیین سرنوشت شما مهم است.

وی افزود: هر چه بر تعداد آرای شما افزوده شود نماینده شما با پشتوانه مردمی بهتری وارد مجلس خواهد شد و پشتوانه مردمی مناسب در تعیین سرنوشت شما اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تاکید ما بر بی طرفی است چرا که ما به عنوان عوامل انتخابات امانت دار رأی مردم هستیم و نباید نوع نگرش اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما موجب بروز جهت‌گیری ما شود.

وی با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی بین کاندیداها، گفت: امید است با ایجاد رقابت های سالم انتخاباتی شاهد حضور پرشور همه مردم در پای صندوق های رای باشیم.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =