فرماندار اصفهان: یکی از راهبردهای دشمن ایجاد تفرقه در بین اقوام ایرانی است/ انتخابات سمبل وحدت ما است

فرماندار اصفهان انتخابات را سمبل وحدت در جامعه دانست و گفت: یکی از راهبردهای دشمن ایجاد تفرقه در بین مردم و اقوام ایرانی است در حالی که ما هر جا کنار هم قرار گرفتیم توانستیم کارها را به پیش ببریم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در گردهمایی قوم بختیاری در شهر بهارستان به حساسیت انتخابات پیش رو و تلاش دشمن برای ناامیدسازی مردم برای حضور در عرصه انتخابات اشاره و اظهار کرد: دشمن از ابتدای سال توپخانه های خود را علیه انتخابات یازدهم اسفندماه به کار انداخته است چرا که از تاثیر رای مردم در رفع مشکلات کشور آگاه است.

وی راه برون رفت از مشکلات موجود را انتخابات دانست و افزود: ما در برهه هایی از تاریخ این انقلاب موفق بوده ایم که به آرمان های انقلاب توجه کرده و از رای مردم بهره برده ایم.

وی انتخابات را سمبل وحدت در جامعه دانست و یادآور شد: یکی از راهبردهای دشمن ایجاد تفرقه در بین مردم و اقوام ایرانی است در حالی که ما هر جا کنار هم قرار گرفتیم توانستیم کارها را به پیش ببریم، همانطور که رزمندگان با یکپارچگی در جبهه ها توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =