پیام تسلیت فرماندار اصفهان در پی ارتحال غمبار عالم ربانی حضرت آیت الله شوشدری (ره)

فرماندار اصفهان در پی رحلت غمبار عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالقائم شوشتری پیام تسلیت صادر کرد.

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پی رحلت غمبار عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالقائم شوشتری پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 اذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدها شیء الى یوم القیامه

 ارتحال غمبار عالم جلیل‌القدر، عارف واصل، استاد اخلاق، واعظ متقی و مزّکی نفوس و راهنمای تشنگان وصال، موالی اهل بیت و حامی راستین انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالقائم شوشتری (ره) ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای حوزه‌های علمیه کشور و انقلاب اسلامی است.

خطبات زلال از دل برخاسته این مدرس مبرز حوزه در نمازهای جمعه به همراه مجالس درس و محافل اخلاق او چشمه زلال صفا و حلقه آشنایی با معارف ناب قرآنی و ولایی و توسل به ساحت قدسی حضرت صاحب‌الامر (ارواحنا فداه) بود که کام‌های تشنه جویندگان طریق معرفت و معنویت را سیراب می‌ساخت.

اینجانب فقدان آن عالم روشن ضمیر و رادمرد طریقت و اخلاق که ضایعه‌ای جبران ناپذیر و دردناک برای حوزه‌های علمیه و مردم متدین است را به محضر قطب عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و عموم ملت به ویژه مردم شریف اصفهان، علی الخصوص بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای آن فقید سعید و برای بازماندگان و سوگواران ایشان شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

             محمدعلی احمدی

 فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان با خانواده معظم شهید والامقام شکرالله ذوالفقاری، دیدار و گفتگو کرد.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، فرماندار اصفهان به اتفاق شهردار بهارستان در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی شهر بهارستان حضور یافت.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =