در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، دبیرستان دخترانه خیر نیک اندیش دکتر آرینا یعقوبی افتتاح شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: اصفهان مهد کارهای خیر و در این زمینه پیشتاز است و خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری را انجام داده اند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، صبح امروز (شنبه)، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، دبیرستان دخترانه خیر نیک اندیش دکتر آرینا یعقوبی در شهرک سرو زینبیه واقع در ناحیه ۴ آموزش و پرورش اصفهان، در ۱۲ کلاس و با زیربنای ۱۴۲۱ متر مربع، افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه این آیین، با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز سرمایه خود را برای سرمایه گذاری بنیادین مصرف می کنند که استمرار دارد و موجب تعالی جامعه به واسطه تربیت انسان های وارسته و پیشتاز می شود که این مهم شایسته تقدیر است.

فرماندار اصفهان افزود: اصفهان مهد کارهای خیر و در این زمینه پیشتاز است و خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف اقدامات ارزشمند و قابل تقدیری را انجام داده اند.

 

مطالب مشابه

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندار اصفهان، از زحمات حسین رحمتی رئیس اسبق اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر و زهرا احمدی بنی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: پیگیری های خوب، تحلیل واقعیت های موجود در تعزیرات و بهره گیری از ظرفیت های متعدد، باعث ایجاد فضای همدلی بین مسئولین برای رفع مسائل مربوط به تعزیرات گردیده است.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان در پیامی، ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جانبازان سرافراز صالحی و قصری سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از ناحیه دو پا قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =