فرماندار اصفهان: آمارها تا روز گذشته، حکایت از استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی از مراکز گردشگری، تاریخی و تفریحی اصفهان دارد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان اظهار کرد: اصفهان باتوجه به اینکه به‌عنوان یک شهر با آثار تاریخی و گردشگری است، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده و برای سفرهای نوروزی نیز اقدامات لازم در ستاد سفر نوروزی انجام شده است.

وی افزود: مراکزی برای پذیرش مسافران نوروزی در اصفهان تعیین شد که علاوه بر هتل‌ها و مراکز مستمر، مراکزی نیز برای ایام نوروز شامل باغ فدک، سالن‌های ورزشی و مدارس پیش‌بینی شد، همچنین در شهرستان اصفهان ۳۳۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۹۷۰ کلاس و ۶ ستاد اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده‌اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: سامانه میراث فرهنگی به نام «مسافریار» و سامانه شهرداری به نام «اصفهان من» اطلاعات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند و آمارها تا روز گذشته، حکایت از استقبال مسافران نوروزی از مراکز گردشگری، تاریخی و تفریحی اصفهان دارد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده با توجه به وضعیت هوا، استقبال بیشتری از شهر اصفهان و بناهای تاریخی آن داشته باشیم و تاکنون درصد خوبی از تخت‌های هتل‌های اصفهان توسط مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار گرفته است.

احمدی اضافه کرد: اولویت‌هایی برای اسکان مسافران در اصفهان تعیین شده که در اولویت اول هتل‌ها قرار دارند و سپس مدارس و مراکزی که برای اسکان پیش‌بینی شده است، مورد استفاده مسافران قرار می‌گیرند، پیش‌بینی لازم برای اسکان تمام مسافران شده است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی سراسر شهرستان تبریک گفت.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: آحاد مردم بایستی در هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه فرزند خود، مراتب سپاس و قدردانی خودشان را از معلمان اعلام نمایند.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =