فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت

فرماندار اصفهان در پیامی، یوم ا… دوازده فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، یوم ا… دوازده فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم ا… دوازده فروردین ماه یادآور بهار انقلاب و نویدبخش تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران اسلامی است. این روز بزرگ، روز تحقق عصاره تلاش های تاریخی ملت غیور ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است. نهالی که آن روز، ایرانیان از هر قوم و نژاد و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همانند همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.

اینجانب فـرا رسیدن یوم ا… دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و روز بعثت انقلاب اسلامی، را گرامی داشته، امیدوارم با اتکال به الطاف الهی، تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با همراهی مردم شریف کشورمان، ایران اسلامی سرافرازتر از گذشته مراتب بالندگی را سپری نماید.

محمدعلی احمدی

فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =