فرماندار اصفهان: آمارها تا روز گذشته، حکایت از استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران نوروزی از مراکز گردشگری، تاریخی و تفریحی اصفهان دارد

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان اظهار کرد: اصفهان باتوجه به اینکه به‌عنوان یک شهر با آثار تاریخی و گردشگری است، پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده و برای سفرهای نوروزی نیز اقدامات لازم در ستاد سفر نوروزی انجام شده است.

وی افزود: مراکزی برای پذیرش مسافران نوروزی در اصفهان تعیین شد که علاوه بر هتل‌ها و مراکز مستمر، مراکزی نیز برای ایام نوروز شامل باغ فدک، سالن‌های ورزشی و مدارس پیش‌بینی شد، همچنین در شهرستان اصفهان ۳۳۵ مدرسه در قالب ۲ هزار و ۹۷۰ کلاس و ۶ ستاد اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: مراکز تاریخی و گردشگری اصفهان برای بازدید مسافران نوروزی فعال شده‌اند که استقبال خوبی نیز این بناها شده و اتوبوس گردشگری نیز برای نقل و انتقال مسافران از محل اسکان به محل‌های مورد بازدید پیش‌بینی شده است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: سامانه میراث فرهنگی به نام «مسافریار» و سامانه شهرداری به نام «اصفهان من» اطلاعات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می‌دهند و آمارها تا روز گذشته، حکایت از استقبال مسافران نوروزی از مراکز گردشگری، تاریخی و تفریحی اصفهان دارد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده با توجه به وضعیت هوا، استقبال بیشتری از شهر اصفهان و بناهای تاریخی آن داشته باشیم و تاکنون درصد خوبی از تخت‌های هتل‌های اصفهان توسط مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار گرفته است.

احمدی اضافه کرد: اولویت‌هایی برای اسکان مسافران در اصفهان تعیین شده که در اولویت اول هتل‌ها قرار دارند و سپس مدارس و مراکزی که برای اسکان پیش‌بینی شده است، مورد استفاده مسافران قرار می‌گیرند، پیش‌بینی لازم برای اسکان تمام مسافران شده است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان عنوان کرد: تدابیر لازم جهت هماهنگی دستگاه های ذی ربط برای تأمین زیرساخت های فیزیکی و محتوایی برای انجام هوشمندسازی میادین میوه و تره بار اتخاذ گردد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و به ریاست فرماندار اصفهان به منظور بررسی آب گرفتگی معابر و جاده ها در بارش های اخیر، برگزار شد.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =