پیام فرماندار اصفهان به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری

فرماندار اصفهان با ارسال پیامی با تاکید بر نقش محوری و راهبردی پژوهش در توسعه کشور، فرارسیدن این هفته را به پژوهشگران شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان؛ به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، محمد علی احمدی فرماندار اصفهان با ارسال پیامی با تاکید بر نقش محوری و راهبردی پژوهش در توسعه کشور، فرارسیدن این هفته را به پژوهشگران شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن پیام فرماندار رشت بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک تحقیق” و “پژوهش”، نبض تپنده تولید و خودکفایی محسوب می شود و در مسیر رشد و توسعه همه جانبه میهن اسلامی ، توجه ویژه به مقوله پژوهش، بسیار ضروری است.
به یاری خداوند متعال، امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان ، دانشمندان و دانش پژوهان جوان و متعهد خود توانسته است تا در عرصه های متعدد به الگویی مناسب در بین کشورهای منطقه و جهان اسلام در زمینه پـژوهش و تحقیق تبدیل شود که ترور دانشمندان و پژوهشگران این مرز و بوم، توسط دشمنان زبون، گواهی بر موفقیت های پژوهشی میهن اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری را به تمامی پژوهشگران به ویژه فعالان عرصه پژوهش در شهرستان اصفهان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
رجای واثق دارم با یاری حضرت احدیت، با تکیه بر توان بالای پژوهشگران جوان، ایران اسلامی با پشت سر گذاردن همه سختی ها و محدودیت ها، آینده ای درخشان را در پیش رو خواهد داشت.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =