جلسه گردهمایی و هم اندیشی مربیان سرود استان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان گفت: تفکر انقلابی شکل گرفته در جوانان، شایسته تقدیر است و در این راستا باید اقدامات مؤثرتری انجام شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه گردهمایی و هم اندیشی مربیان سرود استان اصفهان، عنوان کرد: تفکر انقلابی شکل گرفته در جوانان، شایسته تقدیر است و در این راستا باید اقدامات مؤثرتری انجام شود.

فرماندار اصفهان حمایت خود را از تشکل ها اعلام کرد و افزود: تشکل ها باید افق های وسیعتر و فرامنطقه ای را برای خود ترسیم کنند.

احمدی با اشاره به گروه های سرود فعال در دوران هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این گروه ها با سرودهای خود توانستند روحیه مقاومت را در رزمندگان اسلام ارتقاء ببخشند.

وی با تأکید بر لزوم ترسیم مسیر مشخص برای رفع مشکلات گروه های هنری و سرود در اصفهان اظهار داشت: مربیان سرود موضوعاتی را که برای سرود آماده‌سازی می کنند باید با اهداف انقلاب اسلامی ایران منطبق باشد، و سرود و هنر ما در خدمت اهداف این نظام و انقلاب باشد که بحمد ا… تاکنون اینگونه بوده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تهییج مردم به حرکت در مسیر انقلاب توسط آثار هنری هنرمندان و گروه‌های سرود بوده است، افزود: امروز شاهدیم در عرصه‌ها و مناسبت‌های مختلف گروه‌های سرود هستند که مردم را دعوت به حق و در آنها شور و نشاط و هیجان را برمی‌انگیزند.

احمدی تصریح کرد: این موضوع که گروه های سرود در بزرگداشت‌ها و اعتلای مناسبت ها تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر است و این روند باید با جدیت ادامه یابد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به محتوا، عنوان کرد: هرچه سطح محتوای گروه‌های سرود از ابعاد مختلف قوی‌تر باشد باعث تأثیر و ماندگاری بیشتری در مردم می شود.

احمدی افزود: گروه‌های سرود ما باید به روز و متناسب با شرایط روز تولیدات خود را انجام دهند و راهی که برای هم‌افزایی در حال طی کردن هستند بسیار خوب است که باید در این راستا ظرفیت‌های مناسبی برایشان فراهم شود.

 

مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دوازده =