بازدید سرزده فرماندار اصفهان از بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع)

به مناسبت فرارسیدن خجسته ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع) (سوانح و سوختگی)، ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف این بیمارستان و اهدای شاخه گل به پرسنل و کادر درمان فداکار، از خدمات بی شائبه ایشان تقدیر و تشکر نمود

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، به مناسبت فرارسیدن خجسته ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم (ع)، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع) (سوانح و سوختگی)، ضمن بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف این بیمارستان و اهدای شاخه گل به پرسنل و کادر درمان ، از خدمات بی شائبه ایشان تقدیر و تشکر نمود.
فرماندار اصفهان در ملاقات با بیماران، از نحوه دریافت خدمات اطلاع یافت و با اهدای شاخه های گل و تبریک این روز فرخنده، برای آنان آرزوی سلامتی نمود.
وی همچنین با حضور در واحدهای تصویربرداری و درمانگاه، در خصوص مسائل و نیازهای این بیمارستان با مدیریت بیمارستان گفتگو و تبادل نظر کرد.
احمدی از عملکرد و خدمات ارائه شده در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ابراز خرسندی کرد و گفت: با تمام توان در راستای رفع مسائل موجود همکاری و مساعدت خواهیم کرد.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: ظرفیت های خوبی در این بیمارستان بلااستفاده مانده است که دستگاه های ذی ربط باید در راستای فعال نمودن آنها اقدام نمایند.

گفتنی است از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اصفهان ، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و راه اندازی اورژانس این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) را به تمامی شیعیان جهان بالاخص مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =