فرماندار اصفهان: کمبودها باید رفع شوند و با محدودیت منابع باید اولویت بندی و افزایش بهره وری داشته باشیم

فرماندار اصفهان عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها، ارتباط بیشتر با نخبگان و منتخبین مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با منتخبین منطقه ۷ اصفهان، با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم، ارتباط قوی تر دولت با مردم است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها، ارتباط بیشتر با نخبگان و منتخبین مناطق مختلف شهر اصفهان و بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات آنان برای پیشبرد امور و رفع مسائل و مشکلات موجود است.

فرماندار اصفهان افزود: جلسات و کارگروه های متعددی تشکیل ، مسائل و مشکلات احصاء و برای رفع آنها هماهنگی های لازم با مدیران مربوطه انجام می گردد.

احمدی عنوان کرد: آلودگی هوا و مسئله آب زاینده رود، ازجمله مسائل مشترکی است که نه تنها کلانشهر اصفهان بلکه نقاط دیگر شهرستان و استان را نیز تحت تأثیر قرار داده است و پیرامون آنها هماهنگی ها و پیگیری های شهرستانی و استانی در حال انجام است.

وی افزود: بحمد ا… همدلی و اراده خوبی بین مدیران استان و شهرستان برای رفع مسائل و مشکلات موجود وجود دارد که انشاء ا… شاهد پیشرفت در بخش های مختلف و رفع این مشکلات باشیم.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: نگاه به گذشته و مقایسه پیشرفت های کشور با دوران قبل از انقلاب، می تواند امیدآفرین باشد و امیدآفرینی مستلزم توجه به ظرفیت های موجود در همه عرصه هاست.

احمدی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم به موضوع اشتغال بالاخص اشتغال خانگی، اظهار داشت: دولت برای اشتغال خانگی اعتبارات و راهکارهایی را پیش بینی کرده که منجر به عرضه زنجیره تولیدات خانگی شود.

وی پیرامون موضوع حمل و نقل عمومی و توجه به زیرساخت ها نیز گفت: دولت سیزدهم به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه ای داشته است و با تدابیر دولت، ۷۵ درصد از مبلغ خرید اتوبوس واحد از محل بودجه دولت و ۲۵ درصد نیز توسط شهرداری ها پرداخت می گردد.

فرماندار اصفهان در ادامه افزود: پیرامون موضوع معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار، اقدامات خوبی انجام شده که این روند با جدیت ادامه خواهد یافت.

احمدی تأکید کرد: بافت های فرسوده در کلانشهر اصفهان معضلی است که بایستی در راستای رفع آن بکوشیم و در این خصوص، پیگیری هایی انجام شده که انشاء ا… شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم.

وی افزود: کمبودها باید رفع شوند و با محدودیت منابع باید اولویت بندی و افزایش بهره وری داشته باشیم.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این نشست، مشکلات اراضی کارگاهی اوقافی روستای دشتی مرتفع گردید.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + پانزده =