فرماندار اصفهان: هیأت اندیشه ورز برای نماز هویت ساز است

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود بایستی ارزیابی و با جدیت پیگیری شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار اصفهان پیرامون ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس و ادارات، تمرکز پایگاه کیفیت بخشی در حوزه آموزش و پرورش و برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، برگزار شد.

 محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در این جلسه، ضمن تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم، خاطرنشان کرد: نهادها و دستگاه های مختلف بایستی هماهنگی و برنامه ریزی های لازم را پیرامون گرامیداشت هفته معلم داشته باشند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه هیأت اندیشه ورز برای نماز هویت ساز است، اظهار داشت: تشکیل شورای اقامه نماز در قالب هیأت اندیشه ورز در مدارس بسیار ارزشمند و تقویت کننده موضوع نماز در مدارس است و باید ابتکارات و خلاقیت های ویژه پیرامون این موضوع دنبال گردد.

احمدی تأکید کرد: از طریق ارتباط با حوزه های علمیه، پیگیری های ویژه برای تأمین امام جماعت در مدارس صورت پذیرد.

وی افزود: حضور نماینده سازمان بازرسی در جلسات و ادارات بسیار حائز اهمیت و کمک کننده است؛ چراکه برخی تذکرات و هشدارها مانع از تشکیل پرونده های بعدی شده و همچنین باعث کیفیت بخشی و عدالت آموزشی خواهد شد.

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: مصوبات جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود بایستی ارزیابی و با جدیت پیگیری شود.

احمدی یکی از عرصه های فعالیت شهرداری را عرصه های قرآنی برشمرد و عنوان کرد: آموزش و پرورش با مشارکت شهرداری کارگروه هایی را تشکیل و سبک و روشی را برای ترویج فعالیت های قرآنی با اولویت آموزش و پرورش، جوانان و نوجوانان تعیین کند.

وی بر لزوم تشکیل ستادی برای امنیت، ایمنی و انتظامات محل امتحانات تأکید کرد و گفت: با همکاری معاونت سیاسی فرمانداری و پیگیری آموزش و پرورش ستادی در این خصوص تشکیل و تجهیزات و امکانات مورد نیاز آموزش و پرورش نیز مشخص شوند تا با همکاری بین دستاهی، اقدامات لازم برای تأمین آنها صورت پذیرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =