در آیینی با حضور فرماندار اصفهان، از معلمان آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان تقدیر شد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مشارکت مردم و خیرین در احداث مدارس بسیار خوب بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در آیین گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم که توسط آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان در محل هنرستان فنی شهید دکتر چمران برگزار گردید، با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری با عنوان روز معلم، خاطرنشان کرد: استاد شهید مرتضی مطهری به دلیل علم، تقوا، تربیت انسان های فرهیخته و شخصیت برجسته ای که داشتند به عنوان الگوییی برای جامعه بالاخص معلمان معرفی شدند.

فرماندار اصفهان افزود: یکی از جفاها در حق معلمین در هفته بزرگداشت مقام معلم این است که به جای پرداختن به مصادیقی از مجاهدت ها، ایثارگری ها، سختی کار و ثمره فعالیت معلمان و جایگاه و منزلت آنان، صرفا به مطالبات بحق آنان پرداخته می شود که در تمام ایام بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه وظیفه معلمان تربیت دانش آموزان عالم و باایمان است، عنوان کرد: انسانی که دانش آموزان را اینگونه تربیت می کند قطعا خود دارای شخصیت متعالی و برجسته و شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه انسان های فرهیخته، عالم، دانشمند، مجاهد و ایثارگر و حتی ورزشکاران بین المللی نیز همگی ثمره فعالیت ها و مجاهدت های معلمان هستند، تصریح کرد: ما متأسفانه در بیان مجاهدت های معلمان کوتاهی کرده ایم از این رو دولت انقلابی در راستای بهبود شرایط معیشتی و محیط کار (مدارس) معلمان برنامه هایی را در دست اجرا دارد که ان شاء الله ثمرات این اقدامات در آینده نزدیک نمایان و آشکار خواهد شد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مشارکت مردم و خیرین در احداث مدارس بسیار خوب بوده است، افزود: ان شاء الله ثمره این هم افزایی بین مردم و دولت در این دولت مردمی بیش از پیش نمایان گردد.

احمدی در این خصوص از معلمان، مدیران آموزش و پرورش و شهرداری ها تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است در پایان، به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، با حضور فرماندار اصفهان از معلمان آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان تقدیر شد.

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

ملاقات عمومی فرماندار اصفهان دوشنبه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در منطقه ۱۴ اصفهان برگزار می گردد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان تصریح کرد: ساختار مردمی برای ارتباط قوی تر و فعال تر با مردم در شهرستان شکل گرفته که درصدد رونق و تقویت آن هستیم.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق شهرداران مناطق ۷، ۱۰ و ۱۴ اصفهان، از این مناطق بازدید کرد.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان  در پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشـت مقام معلم را به تمامی معلمان زحمتکش و دلسوز شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =