فرماندار اصفهان: ظرفیت های مردمی راه حل برون رفت از مشکلات است

فرماندار اصفهان اظهار داشت: اگر بخواهیم به تولید بپردازیم نیاز است که از ظرفیت‌های مردمی همچون عرصه‌های دیگر استفاده شود، یکی از این ظرفیت‌ها،دانش‌بنیان‌ها است و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار فعال و باانگیزه در شهر اصفهان وجود دارند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در خصوص شعار سال جدید مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم»اظهار کرد: در دوران مختلف انقلاب اسلامی براساس اندیشه‌های امام راحل و رهبر انقلاب، هرآنجایی که از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مردم استفاده کردیم،برای برون‌رفت از مشکلات چاره‌اندیشی بزرگی شد.

وی با بیان اینکه اوج مشارکت‌های مردمی در دوران دفاع مقدس بود، یادآور شد: باید با توجه به شعار انتخابی سال، برای تولید تلاش کنیم که نتیجه آن اشتغال، عدم وابستگی،بهره‌وری بیشتر و رفع مشکلات اقتصادی است.

احمدی گفت: اگر بخواهیم به تولید بپردازیم نیاز است که از ظرفیت‌های مردمی همچون عرصه‌های دیگر استفاده شود، یکی از این ظرفیت‌ها،دانش‌بنیان‌ها است و شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار فعال و باانگیزه ای در شهر اصفهان وجود دارند.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: برای رونق دادن به تولید،ایجاد خلاقیت‌ها و ابتکارات در عرصه تولید می‌توان از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها نیز استفاده کرد و این می‌تواند به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی بیان کرد: در سال جاری باتوجه به تاکیدات رهبر انقلاب‌ مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در تولید،باید از مواردی همچون ایجاد تعاونی‌ها و اشتغال خانگی بیشترین بهره‌وری را داشت و تولیدات دانش‌بنیان مورد توجه قرار گیرد.

احمدی یادآور شد: در سال گذشته، دولت اراده قوی در این زمینه داشت و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود، نمره خوبی به دولت به‌واسطه اهتمام برای تولید و رفع موانع تولید دادند که در اصفهان نیز با همت مسؤولان، کارگاه‌های تولیدی که راکد شده بودند به چرخه کار بازگشتند.

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =