پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت حلول سال نو

فرماندار اصفهان در پیامی، حلول سال نو و بهار طبیعت را به محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی، اعضای محترم هیأت دولت، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، حلول سال نو و بهار طبیعت را به محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر رئیسی، اعضای محترم هیأت دولت، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار فصل رویش و طراوت و بیان گر شکوه و جلال خداوند است، آری بار دیگر نشانه‌ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه‌های رویش و حیات را به تلاوت نشسته است. بهار، آغازی برای اعتدال، طراوت، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است.

اینجانب حلول سال نو و بهار طبیعت که با بهار قرآن قرین گردیده را محضر شریف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر رئیسی، اعضای محترم هیأت دولت، مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض نموده، امیدوارم با اتکال به الطاف الهی، تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، سال جدید سرآغازی برای رویش جوانه های امید و بالندگی در زندگی، تحول، پویایی و توسعه شهرستان باشد.

                                                                                                                        محمدعلی احمدی

                                                                                                            فرماندار اصفهان

 

مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =