جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان اظهار داشت: اقدامات جدی درخصوص ازدواج آسان انجام شده که شایسته تقدیر است و این روند باید ادامه یابد. خلاصه خبر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که به صورت وبینار برگزار شد، با بیان اینکه مقوله جوانان، ازدواج، اشتغال و مسکن، پاشنه آشیل بسیاری از دولت هاست، عنوان کرد: بحمد ا… در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از زمینه ها به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم که انشاء ا… چالش ها، تنگناها و کاستی های موجود نیز با همکاری بیشتر بین بخشی در آینده مرتفع گردد.
فرماندار اصفهان افزود: وزیر محترم راه و شهرسازی با افزایش آمار تولید و عرضه مسکن و ثبت نام در سامانه اقدام مسکن ملی، گام مؤثری را پیرامون موضوع مسکن برداشته اند که شایسته تقدیر است.
سیستانی تصریح کرد: محدودیت هایی در زمینه اشتغال وجود دارد که انشاء ا… با برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت صورت گرفته، مشکلات موجود در حوزه اشتغال مرتفع گردد.
وی با بیان اینکه آمارها بیانگر فراهم شدن زمینه ازدواج آسان است، اظهار داشت: اقدامات جدی درخصوص ازدواج آسان انجام شده که شایسته تقدیر است و این روند باید ادامه یابد.
فرماندار اصفهان تأکید کرد: پرتال اوقات فراغت فعال گردد و دستگاه های اجرایی نسبت به ارائه برنامه های خود در شرایط کرونایی موجود در فضای مجازی اقدام نمایند.
سیستانی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی و فرهنگی شهرستان در زمینه اوقات فراغت و کمیته ساماندهی ازدواج، و شناسایی ظرفیت های دستگاه ها، همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها :
مطالب مشابه

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن دهه مبارک کرامت را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: ما بایستی با گفتمانی مشترک و واحد به مباحث اساسی و بنیادین کشاورزی که در آن می تواند تحول ایجاد شود بپردازیم.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان طی پیامی، فرارسیدن هفته صلیب سرخ و هلال احمر را به همه کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان تبریک گفت.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان به اتفاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با حضور در مدرسه محمد مجلسی واقع در منطقه ۱۴ اصفهان با ساکنین این منطقه دیدار و حتی الامکان مسائل و مشکلات آنها را در محل پیگیری و مرتفع کردند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هفت =