آیین تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور فرماندار اصفهان برگزار شد

فرماندار اصفهان تأکید کرد: شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان با بررسی دقیق نسبت به انتخاب شخص اصلح و سختکوش به عنوان شهردار اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، آیین تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان عصر امروز (چهارشنبه) با حضور فرماندار اصفهان در محل فرمانداری برگزار شد.
در این آیین، پس از اجرای مراسم سوگند، رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورا در دوره ششم برگزار گردید که محمد نورصالحی به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای شهر برای مدت یک سال، ابوالفضل قربانی به عنوان نایب رئیس شورا و سید امیر سامع نیز با ۱۲ رأی به عنوان خزانه دار شورای شهر اصفهان در یک سال اول انتخاب شدند.
همچنین با انتخاب فرزانه کلاهدوزان به عنوان منشی اول و علی صالحی به عنوان سخنگو و منشی دوم، ترکیب هیئت رئیسه سال اول شورای ششم شهر اصفهان تکمیل شد.
حسین سیستانی فرماندار اصفهان در این آیین، بر همدلی و همکاری بیش از پیش اعضای شورای اسلامی شهرها تأکید کرد و گفت: اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان باید با همکاری و تلاش مضاعف در جهت خدمت بی منت به مردم و رفع مشکلات آنان بکوشند.
وی افزود: شوراهای اسلامی شهرها با بررسی دقیق نسبت به انتخاب شخص اصلح و سختکوش به عنوان شهردار اقدام نمایند.
گفتنی است، مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رئیسه شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بجز شهر بهارستان به طور جداگانه در محل فرمانداری برگزار گردید.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهار =