معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان تأکید کرد: هیچ آرامستانی نباید بدون متولی باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان عنوان کرد: آرامستان ها در شهرها باید تحت نظر شهرداران و در روستاها تحت نظر دهیاران عمل کنند و کلیه امور آنها از طریق شهرداران و دهیاران مرتفع گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، جلسه هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان صبح امروز (شنبه) با حضور امیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان پیرامون پیگیری مصوبات جلسات گذشته و ارائه گزارش برخی دستگاه ها درخصوص اقدامات صورت گرفته، برگزار شد.
فریبرز امیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در این جلسه، با تأکید بر اینکه هیچ آرامستانی نباید بدون متولی باشد، عنوان کرد: آرامستان ها در شهرها باید تحت نظر شهرداران و در روستاها تحت نظر دهیاران عمل کنند و کلیه امور آنها از طریق شهرداران و دهیاران مرتفع گردد.
وی افزود: آرامستان های خارج از حریم روستاها باید تحت نظر بخشداران عمل کنند.
امیری تصریح کرد: انشاء ا… با همکاری بین دستگاهی و پیگیری دقیق مصوبات بتوانیم برای بهبود شرایط کنونی در راستای سیاست های شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =