فرماندار اصفهان بر تدوین و تنظیم دقیق مصوبات شوراها تأکید کرد

فرماندار اصفهان عنوان کرد: مصوبات شوراهای اسلامی شهر الزاما در کمیته انطباق فرمانداری ارزیابی و با قوانین تطبیق داده می شود و در صورت مغایرت یا عدم مغایرت با قوانین و مقررات اعلام نظر می گردد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در سومین جلسه آموزشی اعضای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان که به منظور آشنایی منتخبین با قوانین و مقررات شوراها برگزار گردید، با تأکید بر لزوم آموزش در عرصه های متخلف، اظهار داشت: آموزش به مثابه جریان خون تازه ای در پیکره سازمان، جامعه و فرد است که می تواند نشاط و شور بسیاری ایجاد نماید.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهرها وظایف سنگینی را برعهده دارند، تأکید کرد: برای اداره امور شهر با تکیه بر قوانین و مقررات باید شرایطی حاکم گردد که در این راستا گام های بلندی برداشته شود.
سیستانی افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با تکیه بر قانون شوراها و با تکیه بر ظرفیت های حقوقی، قضائی و کارشناسی و با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان و خبرگان جامعه، خدمات خوب و شایسته ای را به مردم ارائه نمایند.
وی با تأکید بر اینکه تدوین و تنظیم مصوبات باید با دقت انجام شود، عنوان کرد: مصوبات شوراهای اسلامی شهر الزاما در کمیته انطباق فرمانداری ارزیابی و با قوانین تطبیق داده می شود و در صورت مغایرت یا عدم مغایرت با قوانین و مقررات اعلام نظر می گردد.
فرماندار اصفهان افزود: مصوباتی که مورد اختلاف شورای شهر و کمیته انطباق هستند، جهت بررسی و تصمیم گیری نهایی به شورای حل اختلاف شوراها که به ریاست استاندار محترم تشکیل می گردد، ارسال می شود تا مورد بررسی بیشتر قرار گرفته و نظر نهایی اعلام شود.

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =