پیام تبریک فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید سعید غدیر خم را به عموم مسلمین جهان بویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن عید سعید غدیر خم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی را به عموم مسلمین و عدالتخواهان جهان بویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
غدیر روز بیعت و روز میثاق است، غدیر عصاره خلقت و خلاصه مکتب وحی است. علی می آید تا ابراهیم وار بت های زمانه را در هم شکند و مسیر نبوت را هموار سازد و امامت را متجلی نماید.
به راستی که واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.
اینجانب فرارسیدن عید فرخنده و سعید غدیر خم را به عموم مسلمین و عدالتخواهان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، توفیق مردم ایران اسلامی را در پیمودن مکتب و آموزه های ولایی و علوی با بهره گیری از پرتو پرفروغ و هدایت گر قرآن کریم از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =