پیام تسلیت فرماندار اصفهان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اربعین حسینی را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اربعین حسینی زمان بیگانه شدن از هر آنچه کربلا ستیز و کربلا گریز است و پیوندی مجدد با اصول حریت و آزادگی است. اربعین، رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پای بندی به مکتب سرخ عاشوراست. نهال نهضت عاشورایی در کـــربلا شکوفا شد و ثمره آن قـــرنها مانند چراغ راهی عــاشـقـان اهل بیت(ع) را هدایت نمود .
یاد سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با هر اربعین، حرمتی فزون‌تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان و پاسداری از ارزش های معنوی است.
اینجانب فرارسیدن اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان را به پیشگاه حجت ابن الحسن العسکری (عج) ،مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ومردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اصفهان تسلیت عرض نموده، امید است با توکل به ذات اقدس احدیت و تبعیت از قیام عاشورا و آموزه های آن، در همه عرصه ها، پیرو آن امام همام باشیم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 17 =