فرماندار اصفهان تأکید کرد: هویت شورا باید تقویت گردد

فرماندار اصفهان عصریح کرد: فرهنگ سازی پیرامون هویت روستا، درآمد پایدار، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری  و اشتغال زایی در روستا، ازجمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با شوراهای اسلامی بخش مرکزی، با اشاره به اهمیت اقدامات شوراهای اسلامی، اظهار داشت: شوراهای اسلامی بخش مرکزی مسائل، مشکلات و موضوعات را به طور واضح بیان کنند تا پیگیری های لازم در خصوص رفع آنها انجام شود.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی با رأی مردم انتخاب شده اند، تأکید کرد: ما در مسئولیتی که قرار گرفته ایم باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و از فرصت ایجاد شده برای خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنان به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم.

وی افزود:  انشاء ا… با تلاش مضاعف، همکاری بین بخشی و بهره گیری از ظرفیت های موجود و مشارکت خود مردم بتوانیم در راستای حل مشکلات روستا گام های مؤثری برداریم.

احمدی با بیان اینکه هویت شوراها باید تقویت گردد، عنوان کرد: در تصمیم گیری های شهرستان باتوجه به نیاز مردم، حتی الامکان باید از شوراها مشورت بگیریم.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه سلامت شورا از اهمیت والایی برخوردار است، تصریح کرد: اعضای شورا باید فساد ستیز بوده و مراقب حقوق مردم و بیت المال باشند.

احمدی افزود: ثبات در مدیریت روستا، از اهمیت بسیاری برخوردار است و در انتخاب دهیاران باید دقت ویژه ای صورت پذیرد.

وی بر لزوم درآمد پایدار در روستا تأکید کرد و گفت: فرهنگ سازی پیرامون هویت روستا، درآمد پایدار، سرمایه گذاری و سرمایه پذیری  و اشتغال زایی در روستا، ازجمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی با بیان اینکه مطالبه کشاورزان مطالبه ای بحق است، اظهار داشت: استاندار محترم جناب آقای دکتر مرتضوی باجدیت پیگیر موضوع آب استان و رفع مشکلات موجود در حوزه آب هستند.

 

مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =