پیام فرماندار اصفهان به مناسبت گرامیداشت یوم ا… ۱۳ آبان

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یوم ا… ۱۳ آبان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن یوم ا… ۱۳ آبان را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان شهرستان اصفهان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یوم ا… ۱۳ آبان، سالروز صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان و روز مبارزه با زیاده خواهی ها و ناعدالتی های مستکبران است. این روز ، روز تقابل حقیقت با خصلت های ناپسند قدرت طلبان و باطل اندیشان و صف آرایی جبهه استکبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی امان ملت ایران علیه ام الفساد جهانی ، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است. براستی جان فشانی های دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی در این روز که بر گرفته از فرهنگ عاشورایی است هرگز از یاد و خاطره مردم ایران اسلامی زدوده نخواهد شد.
اینجانب فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی بویژه دانش آموزان شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده، امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.
حسین سیستانی
معاون استاندار و فرماندار اصفهان

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =