فرماندار اصفهان: خدمت به مردم در راس برنامه های مسئولان قرار بگیرد

    فرماندار اصفهان گفت: خدمت به مردم باید در رأس برنامه های مسئولان قرار بگیرد و بسیجیان می توانند در این رابطه فرهنگ سازی کنند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی در نشست با امام جمعه، ائمه جماعات، شهردار و معتمدان منطقه خوراسگان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره […]

 

 

فرماندار اصفهان گفت: خدمت به مردم باید در رأس برنامه های مسئولان قرار بگیرد و بسیجیان می توانند در این رابطه فرهنگ سازی کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمد علی احمدی در نشست با امام جمعه، ائمه جماعات، شهردار و معتمدان منطقه خوراسگان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای ۸سال دفاع مقدس به ویژه شهدای منطقه خوراسگان افزود: همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و بسیجیان هستیم.

وی اظهار داشت: ما باید پاسدار اهداف و آرمان های والای شهدا باشیم و در مسیر ارزشمند نشر و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ بسیجی تلاش کنیم.

فرماندار اصفهان، اهالی منطقه خوراسگان را مردمانی نجیب، زحمت کش و ولایتمدار دانست و گفت: مردم شهید پرور خوراسگان در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه و فعال داشته اند و نمود این حضور در تقدیم صدها شهید والامقام به این انقلاب تجلی یافته است.

احمدی برلزوم خدمت صادقانه و بی منت به مردم تاکید کرد و افزود: بسیجان تاکنون در  تمامی عرصه های خدمت رسانی به مردم به خوبی نقش آفرینی کرده اند و در ارائه خدمت بی منت به مردم نیز باید فرهنگ سازی کنند.

وی همکاری و هم افزایی بین بخشی و مشارکت و همراهی شهروندان و مسئولان را موثرترین راهکار برای رفع مشکلات اصفهان بیان و ابراز امیدواری کرد: با بهره گیری از تفکر بسیج توسعه و آبادانی روز افزون در شهر اصفهان و بویژه منطقه خوراسگان رقم بخورد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

استاندار محترم به اتفاق هیأت همراه و فرماندار اصفهان در سفر به شرق شهرستان، از بخش های مختلف بخش مرکزی بازدید کردند.

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرای پروژه های بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان و کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان عنوان کرد: یکی از ابعاد شعار سال این است که ما باید ساز و کارهایی را برای مشارکت مردم در ایفای مأموریت های دولت برای خدمت به مردم فراهم سازیم.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: باتوجه به محدودیت منابع آبی، ترویج اصلاح الگوی کشت و اصلاح روش های آبیاری، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =